بروکر اینگات INGOT Brokers حامی لالیگا LaLiga در منطقه MENA

  • اخبار
INGOT Brokers با LaLiga در منطقه MENA

اسپانسری INGOT Brokers با لیگ فوتبال اسپانیا بر برندینگ و جذب معامله‌گران

در دنیای رقابتی کارگزاری‌های مالی، اسپانسرشیپ‌های بزرگ نظیر همکاری‌هایی با لیگ‌های ورزشی معتبر، نقش مهمی در ارتقاء برند و جذب مشتری ایفا می‌کنند. همکاری بروکر اینگات INGOT Brokers با لالیگای اسپانیا، یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتبال جهان، نمونه‌ای بارز از این استراتژی است.

این نوع شراکت‌ها نه تنها بر دیده شدن برند در سطح بین‌المللی تأثیر می‌گذارد، بلکه فرصت‌هایی را برای ارتباط مستقیم با مخاطبان ویژه و گسترش پایه مشتریان فراهم می‌آورد.

iNGOT Brokers با LaLiga در منطقه MENA

اینگات با لالیگا قرارداد اسپانسری امضا کرد

بروکر INGOT  که در منطقه MENA فعالیت ویژه ای دارد، اعلام کرد که توافقنامه‌ای چند ساله به عنوان شریک کارگزاری مالی منطقه‌ای رسمی LaLiga اسپانیا در MENA امضا کرده است. این اعلامیه در یک رویداد اختصاصی که تحت حمایت شاهزاده علی بن الحسین انجام شد، صورت گرفت. این رویداد در تالار سفید در پایتخت اردن، امان، برگزار شد.

INGOT Brokers قصد دارد با لالیگا همکاری کند تا دسترسی و حضور منطقه‌ای خود را گسترش دهد و همچنین آگاهی مالی را – به ویژه در میان جوانان – افزایش دهد تا به آن‌ها در تعریف مجدد آینده مالی خود کمک کند.

به عنوان بخشی از این همکاری، به INGOT Brokers دسترسی به ابزار متنوع و تبلیغات دیجیتالی بیلبورد در بازی‌هایی که تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید حضور دارند، ارائه می‌شود.

علاوه بر این، INGOT Brokers به تجربیات ویژه VIP و مزایایی از جمله بلیت‌های بازی‌ها و سایر رویدادهای تحت حمایت LaLiga دسترسی خواهد داشت و همچنین جوایز ارزشمندی مانند پیراهن‌های اصلی امضا شده توسط افسانه‌های فوتبال را دریافت می‌کند که به مشتریان INGOT Brokers و طرفداران LaLiga از طریق مسابقات و رقابت‌هایی که توسط شرکت کارگزاری برگزار می‌شود، اعطا خواهد شد.

برقراری رابطه بازارهای مالی و فوتبال!

مدیر اجرایی INGOT Brokers، علی شیبیب، درباره این دستاورد می گوید:
«این فرصت عالی برای تأکید مجدد بر اهمیت قدرتمندسازی افراد – به ویژه جوانان – در دستیابی به استقلال مالی از طریق روش‌های خلاقانه است.» او افزود، «ما واقعاً افتخار می‌کنیم که شریک «کارگزاری مالی منطقه‌ای رسمی LaLiga» هستیم و منتظر توسعه هم‌افزایی‌ها بین استراتژی‌های معاملاتی و فوتبال هستیم.»

مایته ونتورا، مدیرعامل LaLiga MENA، نیز در مورد این شراکت اظهار نظر کرد: «INGOT Brokers یک پیشرو در زمینه خود است که نوآوری را ترویج می‌دهد و تجربیات و خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهد که عمیقاً با LaLiga resonates مرتبط است. ما خیلی خوشحالیم که INGOT Brokers را به عنوان جدیدترین شریک خود اضافه کرده‌ایم.»

بروکر اینگات اسپانسر لالیگا شد

برنامه های اسپانسری بروکرها چه اثری دارد؟

اسپانسرشیپ‌هایی مانند همکاری INGOT Brokers با LaLiga نه تنها به افزایش شناخت برند کمک می‌کنند، بلکه به آن‌ها امکان می‌دهد تا به طور مؤثری با جامعه‌ای وسیع‌تر از معامله‌گران و علاقه‌مندان به ورزش در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

این نوع از همکاری‌ها می‌توانند درک و آگاهی از بازارهای مالی را افزایش دهند و به معامله‌گران کمک کنند تا با دیدی بازتر نسبت به فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش رو، به بهبود استراتژی‌های معاملاتی خود بپردازند. این امر به نوبه خود، می‌تواند منجر به رشد و توسعه هر چه بیشتر کارگزاری‌ها در عرصه جهانی شود.

در رویدادی تازه 2024 Forex Sport Awards همکاری اینگات و لالیگا به عنوان بهترین برنامه اسپانسری منطقه ای شناخته شد.

administrator

نظر دهید