لغو عضویت آلپاری و FXTM در کمیسیون مالی FinaCom

  • اخبار
لغو عضویت آلپاری و FXTM در کمیسیون مالی FinaCom

کمیسیون مالی FinaCom از لغو عضویت آلپاری و اف ایکس تی ام در تاریخ 6 فوریه 2024 خبر داد. کمیسیون مالی اعلام کرد که وضعیت عضویت آلپاری و اف ایکس تی ام (FXTM) پس از یک واگذاری داوطلبانه به پایان رسیده است.

آلپاری و اف ایکس تی ام تا تاریخ 27 ژانویه 2024 اعضای کمیسیون مالی بودند، زمانی که عضویت آن‌ها به طور مؤثر واگذار شد. FinancialCommission توضیح داده است که پس از واگذاری عضویت از تاریخ 27 ژانویه 2024، امکان پردازش هر گونه شکایت جدیدی از تریدرهای آلپاری و یا اف ایکس تی ام وجود ندارد، و این وضعیت تا زمان تصویب مجدد عضویت ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، به عنوان غیرعضوها، مشتریان آلپاری و اف ایکس تی ام از امتیاز به صندوق تعویض کمیسیون مالی مستثنی می‌شوند. نهاد کمیسیون مالی FinaCom تنها مختص مشتریان اعضای تصویب شده است و مستقیماً به تصمیمات کمیته حل اختلاف از طریق بخشی از حقوق عضویت تأمین می‌شود.

لیست به‌روز شده اعضا و عضویت‌های قبلی در وبسایت این نهاد قابل مشاهده است، که شامل اعضایی است که اخراج شده یا به طور داوطلبانه خارج شده‌اند.

این نهاد از شرکت‌های عضو درخواست می‌کند که به صورت دقیق به قوانین عضویت پایبند باقی مانده و وضعیت مطلوب خود را حفظ کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات عضویت و فرآیند گواهی‌نامه‌دهی، می توانید به معرفی کامل کمیسیون مالی FinaCom در سایت فارکس360 مراجعه کنید.

منبع خبر: financialcommission

هشدار به کاربران آلپاری:

شاید بتوان ادعا کرد آلپاری در یکی از بدترین یا ضعیف ترین حالت های خود از لحاظ نهادهای نظارتی قرار دارد. تغییر رگولاتوری به یک نهادناشناخته در جزایر کومور و عدم تمدید عضویت در FinaCom که امکان رسیدگی به شکایات کاربران را داشت هشداری است که به کاربران بروکر آلپاری. کارشناسان فارکس 360 توصیه می کنند در معاملات خود با این بروکر با احتیاط بیشتری عمل کنید.

administrator

نظر دهید